31/5

Ja bloggen har dött ut helt här som kanske märkts för er som troget läser denna blogg. Tänkte försöka slänga ihop några rader iaf.

Lägenhet är på G, vi håller på och letar för fullt men inte så lätt att hitta någon eftersom vi är lite kräsna. Vi vill ju ha en lägenhet som är i behov av att renoveras eftersom vi vill göra lägenheten som vi själva vill ha den. Hela ska göras om!

Sommaren kommer att bestå av santorini sista veckan i juni och sen Gotland v.29. Sen blir det nog inte så mycket mer medtanke på att jag hämtar hem min lilla valp imorgon. Kan inte säga annat än att jag är kär, han är så söt. Kommer krama ihjäl han imorgon. Jag och mamma åker och hämtar honom imorgon bitti runt klockan 6.00 de tar ca 5 timmar dit å sen 5 timmar tillbaka så de blir att spendera morgondagen i bilen. Men på hemvägen kommer jag ju som sagt ha fullt upp att mysa med min lilla tuss.

Ne nu måste jag fortsätta fixa i ordning tills min puppy kommer. Slänger upp några bilder på honom så ni kan få se vad jag menar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0