8/1

Sitter just nu och lyssnar på crystal castles och Håkan hellström och tänker dig Josefin Löfberg, herregud vad jag saknar dig. Vill bara kasta mig på nästa tåg ner till Götet och krama om dig och göra något galet, bli lite sådär galen som jag alltid blir i ditt sällskap. Jag menar det finns nog ingen jag har så sjuka minnen med som med dig kan tyvärr inte dela med mig av dem här heller direkt, ha ha.

- Sturehof, Spybar, Rockbjörnen, Röda mattan, I dont speak english, balkongen, carrot, ska jag försätta för isf kan jag sitta här hela natten tror jag. Det finns så mycket jag vill säga till dig just nu och därför så kommer jag slå dig en pling i morgon, känner att jag behöver lite Signe and Juicy talk. Det kan inte bli annat än ja som jag sagt innan GALET.

Slänger upp lite bilder från our past, smutser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0