6/1

Ikväll har jag suttit och lyssnat på musik nästan hela kvällen (musik är mitt liv) och kikat på en massa bilder från förr. Helt sjukt egentligen hur saker och ting har förändrats på bara ett år? Personer som man alltid trott ska finnas i ens liv finns inte där mera? Det är som om man inte känner dem längre? och varför egentligen? är det för att man inte går ihop längre? för att man inte har något gemensamt? för att man helt enkelt bara glidit isär? eller för att man haft en dust som man inte har brytt sig om att reda ut? Jag vet faktiskt inte, konstigt är det iaf. Men jag antar att det är de som händer under livets gång. Tur att man har så mycket fina minnen att tänka på kvällar som dessa, jag menar minnen kan ju aldrig förstöras, dem kan man inte radera.

jag saknar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0