5/1

Ligger hemma hos daniel i hans soffa och tittar på när han spelar assasians creed eller hur de nu stavas.. Kanske inte låter så kul i era öron men de sjuka är att jag inte har de minsta emot de, är faktiskt lite smått underhållande. Dagen har spenderats på stan och erikslund, hitta dock inget som fäll mig i smaken så kom fär en gångs skull hem tomhänt. Men hade iaf riktigt skoj inne på mediamarkt, nu har jag och daniel sett ut en massa saker vi ska infärskaffa oss när vi hittat en lägenhet som faller oss i smaken. Jag verkligen längtar tills vi kan köpa allt vi sett ut idag, är de vi som kommer ha fetaste lägenheten? Hmm ja om allt går som planerat så ja de är de.. Nu ska jag fortsätta hänga med i spelet och till och med spela lite jag med, kommer gå super bra tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0