3/1

Ett tag sen jag skrev nu men har helt enkelt inte haft tid, så tänkte att det får bli en kort uppdatering av de dagar som varit. Julafton var lika mysig som alltid, fortfarande den bästa högtiden eller ja den enda högtiden som jag faktiskt bryr mig om. Fick allt det jag önskat mig å lite mer så julklapparna var även de bra. Har hunnit varit i både uppsala och Eskilstuna med dani under mellandagsrean och fått med mig lite grann hem, men rea är inte min melodi direkt gillar de inte. Eller klart man gillar priserna men om de någon gång kunde finnas sånt man ville ha å inte bara en massa strunt. Nyår firades med en massa trevligt folk hos Emilie och Andreas, de första jag gjorde var dock att falla främlänges på loftgången utanför deras lägenhet så fick en rejäl bula och ett djupt sår med lite stenar i men alkoholen klarade konstigt nog. Men kvällen löpte på bra och jag hade riktigt trevligt, fick även min nyårskyss så jag och Daniel får ännu ett år fullt av tur tillsammans. Det togs dock inga bilder under kvällen så har tyvärr inga att lägga upp. Jag och Daniel har även haft våran "lilla" julafton då vi gav varandra julklappar och hade en riktigt mysig kväll. Tänkte att jag iaf kunde avslöja de julklapparna i det här inlägget. Av mig fick Daniel en prenumeration på tidningen café (och för er som är födda i farstun så är de inte en porrtidning utan ett modemagasin för män), han fick även en kudde med fototryck på och en kryssning. Av Daniel fick jag en tröja, en blus och en resa då jag får välja helt själv vart vi ska åka, så fårse om de blir en shoppingsemester eller en solsemester, vet inte heller när jag ska välja att åka men kanske i vår eller så beror lite på om vi hittar någon lägenhet och om vi skaffar en liten hundvalp, massor att tänka på innan jag bestämmer mig. Har även några nyårslöften jag måste uppfylla innan de blir någon resa. Haha kunde inte älska mitt liv mera, känns som om de kommer hända sjukt mycket för mig år 2011! Nej nu ska vi krypa ner under täcket och slå på en film, tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0