20/2

Ligger i sängen med Daniel och kikar lite resor till London. Vi har bestämt att det får bli en liten resa dit i vår igen vi hade ju så mysigt senast plus att vi den senaste tiden haft riktig storstads abstinens, vi känner att vi måste åka någonstans och spendera massa pengar. För tråkigt nog så finns det inget att spendera pengar på här i söta staden vi bor i så de får bli att gå nuts i London istället. Boka gör vi nog i slutet av den här veckan om allt går som vi vill.

Förresten så åker vi ju även till Santorini (ligger i Grekland för er som inte visste de) den 25 juni med daniels pappa, lillasyster, faster, farmor och farfar. Hans farmor fyller 75 så dem bjuder oss dit. Ska bli riktigt mysigt och längtar som tusan!

Den här sommaren blir det rätt mycket resor för mig och Daniel om allt går som planerat. Först blir det London några dagar sedan Santorini 1 vecka sen även lite bilning i Europa med min familj ( Bilat en gång tidigare i Europa och det är faktiskt roligare än man tror man får se en massa saker som man aldrig annars skulle se). Sedan så tänkte jag och Daniel även åka på någon resa bara jag och han, fick ju en resa av honom i julklapp och tror jag väljer att ta den i sommar till något mysigt ställe.

Sen även kanske en liten tripp till Barcelona om min älskade Hanna flyttar dit i Juni. Jag förstår faktiskt inte hur jag ska överleva här hemma utan henne. Blir att åka dit så ofta jag bara kan vare sig hon vill de eller ej, haha.

Ne nu ska jag och daniel slå på en film och sen måste jag sova är ju sjuk och sova är väl ganska viktigt om man vill bli frisk kan jag tro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0