11/12

Ligger just nu i sängen mellan en sovandes man och en sovandes hund, pretty cosy.

Idag fixade jag lite med en av Daniels julklappar som han ska få av mig. Tror den kan bli rätt bra men de återstår att se. Gick då igenom en massa bilder från allt jag och Daniel gjort tillsammans, och tänk vad roligt de kan vara med kort. Man lever liksom tillbaka till just de ögonblicket då kortet togs. Fick dock även världens res abstinens, vill till värme med sol och bad sen vill jag till en riktigt jävla storstad med en massa shopping finns massor med ställen jag skulle vilja åka till! Men man måste ju ha pengarna för de ställerna jag vill till kostar, tex Aruba, kap verde, jamaica, kalifornien, New York, Australien, isla de margaritha, zanzibar, cuba, dominikanska republiken & mexico å massa mer! Om man bara kunde vinna på lotto så vore de ju as bra, men riktigt så lätt är de inte.

Vet inte riktigt vad jag mer kan skriva om? Hmm.. Får fundera lite medans jag lyssnar på lite musik. Så kanske kommer ett till inlägg innan jag ska sova, annars hörs vi en annan dag, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0