11/12

Jahapp då var denna lediga dag slut och för en gångs skull så har jag faktiskt hunnit med en hel del. Nu har jag bara 2 julklappar kvar att köpa sen så är allt klart.

De tråkigaste detta år är att jag inte alls har någon jul längtan, de brukar vara de viktigaste på hela året för mig, den största höjdpunkten! Men i år vad är de med mig? Allt känns sisådär, är så nedstämd på nå vis hela tiden. De är massor just nu, men inget jag vill eller kan gå in på här. De är något jag vill hålla för mig själv..

Jag är dock glad för att jag har alla människor jag älskar runt omkring mig såsom Daniel, familj, släkt och vänner. De är de viktigaste för mig..

Nee nu ska jag mysa in mig i Daniels famn å mysa in Ville i min famn, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0