7/5

Håller på att göra mig lite i ordning för att sedan åka iväg med Daniel och kolla på tapeter, möbler osv till mitt nya rum. Känner att jag vill göra om så tog snacket med mor var ju tvungen eftersom jag inte vill använda min egen ekonomi till det men visst fick jag väl göra det. Så nu ska mitt rum bli riktigt fint hade jag tänkt.

Men som sagt kan ta ett tag innan jag tar tag i saker, så vet inte när det blir klart men Daniel ska hjälpa mig så då kanske det går lite fortare.

Boka London måste vi också göra, men frågan är vågar man det nu? tänk så flyger dem inte just då? Det visar sig väl men iaf. Det kommer det kommer!

Helgen kommer bli greeeeat iaf så mycket vet jag en massa mys med min man. Tänk att man kan vara så lyckliga som vi är? Konstigt att vi har varit med varandra varje dag nu i över ett år och inte tröttnat på varandra.. Det är ta mig fan helt sjukt! 
Snart älskling snart, LÄNGTAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0