4/5

Valborg blev lyckat. Blev krök hemma hos Daniel med trevligt folk hela kvällen. Dock så drog jag, daniel, freja och james ut på krogen när klockan var typ 20 över 12?  man kan ju fråga sig om det var värt? ja faktiskt jag hade kul! Freja och jag intog dansgolvet direkt och där blev vi tills dem stängde. Orkar inte skriva nå långt det var så min valborg såg ut. På dagen var jag och Daniel i eskilstuna och shoppade också, hittade lite saker gjorde vi också. Det va mysigt!

Kom hem från gymmet för ett tag sen och fasen vad bra det går. Igår körde jag först gym och sedan så tog jag och mamma ett core pass med pilatesboll på kvällen. Jag trivs som fisken i vattnet och gott folk ni behöver inte oroa er att jag ska balla ur för ingen risk.

Nu ska jag hoppa in i duschen för Kajsa har vernissage (eller hur det stavas) i skolan. Så jag ska gå dit med mamma, pappa är ju i malmö och jobbar denna vecka. Så klart man ställer upp.

Sedan kommer ju även Daniel ikväll, längtar! Saknar min man så mycket nu när han jobbar så sent men det är bara att sakna på. Han kommer ju tillslut som tur är!

Grattis Felicia 12 år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0