25/5

Trevligt med regn, NOT.

Håller just nu på att packar och ja det går väl sisådär. Vet absolut inte vad jag ska ta med för kläder? Sitter och kikar på olika vädersidor men alla är ju olika så får helt enkelt ta och chansa lite.
Ska bli så skönt att åka imorgon, som jag har sett framemot den här resan, det är sjukt. Hanna, Dersim och Soma är ju också där så på onsdagen catchar vi förmodligen upp med dem och tar ett glas vin eller något sånt. Sen får vi se vad resten av dagarna har att bjuda på men lovar er att det kommer bli sjukt mycket shopping iaf. För jag är inte direkt den som håller i plånboken, absolut ingen sparare utan en sanslös slösare. Men jag tänker jämt såhär, pengar kommer alltid igen. 

Imorgon jobbar jag alltså först 7.45-11.45 när jag slutat hämtar pappa upp mig, då blir det att snabbt plocka upp Daniel och efter det åka till flygplatsen. Planet lyfter 14.35 då kan ni tänka på hur skönt vi har det!

Nu måste jag fortsätta packa innan Daniel slutar för då åker vi hem till hans pappa och sover där.  

Har inte lagt in några bilder på länge. Så tog några för ett par dar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0