24/5

Jobbat idag och det går ju hur bra som helst. Jag älskar mitt jobb faktiskt, jag trivs som fisken i vattnet. Efter jobbet drog jag till studion och fick bli 15 minuter där. Sedan tog jag biken och bikade hem och ja nu sitter jag här. Men här kan jag inte sitta och lata mig har ju massor att göra. Nu ska jag ta med the dogs ut på en lång härlig promenad i solen och sedan ta biken till gymmet för att kriga. Hur ska jag klara mig i London utan mitt kära gymm? Ehm bra fråga får helt enkelt skippa tuben och bussen och i stället gå överallt. Kommer Daniel gilla min idé? Det återstår att se.

I övermorgon åker vi, ska bli så jävla skönt att få lämna lilla Västerås i några dagar. Tänkte idag vad ska jag sedan se fram emot när London är över? Jobb hela sommaren lång? Nej men det väntas ju lite småresor och sedan resan i augusti så man får helt enkelt kämpa på jobbet när alla andra ligger och steker på beachen. Pengarna rullar ju iaf in för en annan så det är ju skönt.

Sitter även och hoppas på att Daniel kommer hem lite tidigare från jobbet idag eller rättare sagt att dem blir klara lite tidigare denna dag. Jag menar man kan ju alltid hoppas även om man nästan vet att det inte kommer att ske. Men runt 19.00 kan jag nog vänta honom. Och då ska vi ta oss iväg till studion för 20 min.

Nu måste jag gå innan solen försvinner för den kan man ju aldrig lita på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0