23/5

Bloggandet är inte något jag prioriterar just nu, men nu har jag lite tid så tänkte slänga upp ett inlägg.

Helgen har varit fantastisk har spenderats med mina nära och kära.

Fredag: Tränade först och sedan lite senare så plockade Daniel upp mig och då åkte vi till polisen och jag häntade ut mitt pass. På kvällen så åt vi middag hos mig (tacos) och sedan träffade vi Emilie och Simon. Blev en massa catch up och sedan så blev det även en tur till ängsö och vad som hände där behöver vi inte tala om men jag kan säga såhär, mitt hjärta stannade. Efter våran lilla tripp till ängsö så åkte jag och daniel hem och mös.

Lördag: Blev att åka ut till hallsta och kolla på när Ove flög, jag tog även med mig Frasse så jag och Filli busade med honom. Sedan på kvällen så lagade jag och Daniel middag blev våran lilla specialare och sedan kikade vi lite på tv. Senare på kvällen träffade vi Emilie blev några doubis innan det var dags för mig och Daniel att åka hem och krypa ner i sängen. 

Den här dagen har spenderats med Daniel, of course. Vi har varit på stan och sedan så har vi varit förbi Emilie på en doubi. Och nu ligger jag i sängen och kikar runt lite på datorn och Daniel packar inför onsdag. Kvällen kommer bjudas på mat och solning.'

Jag hoppas dagarna fram tills onsdag går fort för jag vill åka nu nu nu. Kommer bli helt toppen jag och Daniel är ett perfekt team för en shoppingresa så att säga. Det kommer bli en suverän vecka så att säga. 

Nu ska jag hjälpa honom lite så hörs väll.

Hitta en bild på oss på Daniels dator är från nyår 12-slaget.
Ser ut som att vi kommer få tur året ut, haha.  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0