17/5

Helgen har varit suverän, det blev även en lång helg för oss vi var lediga ons,tors,fre,lör & sön.

Onsdag: Mys med Daniel.

Torsdag: Mys med Daniel.

Fredag: Mys med Daniel, lagade tacos och såg en massa bra filmer.

Lördag: Blev grillning med Daniels pappa m.fl först sedan så åkte vi och träffade emilie, ida, kalle och sara Vi spelade fotboll osv. På natten åkte vi även ut till ängsö, och hahaha säger jag bara. Sedan åkte jag och Daniel hem igen och såg på alvin and the chipmunks, love it för jävla söta.

Söndag: Blev 90 års kalas. Daniels gammelmormor Stina har fyllt 90 så vi firade henne. Var riktigt trevligt. Sedan blev det mys resten av kvällen.

Träningen går hur bra som helst som på ett löpande band. Befinner mig på gymmet minst en gång om dagen och visst kan jag skåda resultat. Jag menar om man tränar så vill man väl att de ska synas? eller? Gäller att lägga om kosten också vilket jag gjort till 100 %.

Jag och Daniel har även bokat London nu, det gjorde vi någon dag förra veckan. Mamma & pappa skulle tydligen bjuda honom också det hade jag ingen aning. Men det är väl för att dem tycker så himla mycket om honom. Dem är snälla min mor & far och tur är väl det:). Så den 26-31 maj så befinner vi oss i London, kommer bli hur bra som helst. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0