8/3

Jobb idag sedan tog jag bussen in till stan och gick till Denise. Där Denise, Natta och Elin satt och kikade lite topmodel. Efter ett tag drog jag och Denise ner på stan för att köpa mat men självklart tog vi en vända i lite affärer och självklart kom vi ut med påsar. För mig blev det en vit jätte söt blus, nya pilotbrillor och sedan en parfym från the bodyshop. Denise kom ut med en klänning och sen blev hon även pålurad ett special erbjudande som bestod av 2 linnen. Sedan så gick vi med johan när han skulle käka spicy och efter han ätit så köte jag och Denise med oss hem till henne. Sedan så såg jag, Denise, Natta och Elin på filmen "det blir aldrig som man tänkt sig". Ja och vad kan jag säga? den filmen är ju en gammal klassiker den är ju bara för bra. Vill man ha barn nu? EH JA! Men som sagt så går det inte i nuläget så det får bli om några år eller så.

Daniel plockade upp mig hos Denise när han slutade och då åkte vi hem och la oss i sängen och mös lite. Efter en timme eller så hämtade vi Filli hos en kompis och sedan åkte vi hem till mig för att hämta saker som jag måste ha med till jobbet imorgon. När vi kom hem till Daniel igen blev det middag och nu sitter vi vid en varsin dator och är så sjukt sociala mot varandra. Fast nu ska vi dock åka till affärn och sedan krypa ner under täcket och se hollywoodfruar och sedan sussa förmodligen.. Börjar ju som sagt 06.30 imorgon båda två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0