7/3

Gårdagen i går var underbar, bästa dagen på länge. Vi tog tåget runt 11.00 och var framme i stockholm 53 minuter senare. Vi gick då självklart och gjorde bort det sega först och det var att ta sig till tajmahal för att köpa hår. Men sedan flöt det på kollade runt lite i affärerna först så jag hade en aning om vad dem hade att erbjuda. Vi gjorde ett besök på armerican apperal och urban outfitters också och vad kan jag säga, New york hade ju självklart 100 gånger bättre butiker men det fick helt enkelt duga men självklart blev jag besviken. Resten av dagen gick vi i massa affärer och handlade en massa. Brände sjukt mycket pengar, men det är väl därför man har pengar? för att dem ska brännas, haha. Vi tog tåget hem runt klockan 18.00 och när vi väl var hemma i vässan igen så tog vi först en tripp till Daniels pappa och var där en liten stund. Sedan åkte vi och köpte mat och åkte till Daniels mamma och såg klart filmen vi inte orkade se klart kvällen innan, trubbel i paradiset. Ganska rolig film faktiskt, tycker den var bra. Sedan så såg vi på the shinning eftersom jag inte sett hela den än, jag vet konstigt men det har som aldrig blivit av. Vi orkade dock inte se hela eftersom vi gått och blivit pensionärer som somnar klockan 24.00 varje kväll men man är slut efter en jobbarvecka. Nu ska vi se klart på den och mysa, idag blev det inget gustavsvik det får bli nästa helg istället för vi vill ha en riktig mysardag.

Bilder på kläderna jag inhandlade igår kommer senare under dagen

Jag har faktiskt inte koll på vad jag skrivit nu för är helt borta i huvudet, tankarna bara flödar iväg i massa annat men vem bryr sig..

Kommentarer
Postat av: emma

ni är ju bara för söta!

2010-03-07 @ 17:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0