6/3

Vaknade för en timme sen av terrornisse. Han har börjat med att väcka oss på mornarna. Han går på våra huvuden och sedan väljer han ut sitt offer som han sedan lägger sig på och kraffsar med tassen för att få kli och mys. Han är en terror ibland men vad kan jag säga jag älskar honom ändå. Han är verkligen en liten charmör den där katten och han fungerar med som en hund än en katt. När man kommer hem så går han till dörren och mjauar, pratar och ska hälsa. Sedan när man till exempel ska packa upp en matkasse eller en annan kasse så ska han alltid hoppa i och ligga i den. Sen ska han alltid vara med och bada, han gillar vatten till och med jag vet konstig katt men han vill alltid bada han gillart. Han har gjort mycket roligt men det behöver jag inte säga nu han kanske blir generad.

Nu är jag iaf klar för en tripp till huvudstaden, det ska bli så mysigt. Tåget går 11.00 så vi kommer hinna en massa eftersom de flesta affärer stänger klockan 18.00. Sedan ikväll när vi kommer hem så ska vi laga mat och bara mysa hela kvällen, we're the worlds greatest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0