5/4

Haft en suverän dag och kväll med min man. Det började med att han kom till mig när han slutade jobba, vi åkte då hem till han och duschade osv eftersom jag inte hade gjort det än. Sedan tog vi en tripp ut till hälla för att bara kika litegrann. Men klart man måste köpa något så det fick bli en halsduk, eftersom jag fullständigt älskar halsdukar och sedan ett blått nagellack, fashion. Sedan handlade vi lite saker som fattades till middagen vi skulle laga, det blev tacos. Efter det har vi bara legat och myst och vi åkte även förbi joanna en snabbis för att hämta lite cash. Nu blir det film antingen snabba cash eller trubbel i paradiset, yeeeey!

I morgon beger vi oss till huvudstaden för en mysig dag i solsken, massa shopping ska det också bli. Dagen kommer bli helt fucking greaat likaså kvällen.


Kommentarer
Postat av: johanna

Du och din pojkvän verkar ha det så bra är en aning avundsjuk :p :p

2010-03-07 @ 10:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0