4/3

Satt nyss och kollade på videon från utklädnadshowen allt jag kan säga är att jag saknar det. Sista halvåret kan skolan bli så rolig som vi faktiskt hade? helt sjukt vilken termin.. Men som jag sa igår alltså förra våren var allvarligt den bästa tiden i mitt liv, allt bra hände då. Jag hoppas på en riktig reunion med BF3A snart, då alla faktiskt kommer eller iaf de flesta.. 

Allt jag kan säga är att jag vill göra om allt,  nu i efterhand när man tänker efter så var det ändå jävligt lätt när man gick i skolan. Det var i stort sätt bara att gå upp på morgonen ta sig till skolan och vara där tills man slutade? Jag önskar att jag hade tagit mer vara på den tiden men det kan man ju som inte göra något åt nu. Tänkte slänga upp lite bilder från min tid på rudbeck men kom på att jag inte ens sitter vid min dator utan lillasyrrans för min är ju hos Daniel så det får bli ikväll.. 

Men videon från utklädnadshowen kan jag iaf slänga upp nu eftersom den ligger ute på youtube. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknaaar

2010-03-11 @ 15:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0