3/3

Dagen började med jobb och jag är fortfarande sjukt förkyld. Men jag har bestämt mig för att klara veckan ut på jobbet. Avslutade nyss mitt långa telefonsamtal med Hanna, kändes skönt att få prata av sig allt.
Idag tänkte jag inte göra så mycket medtanke på att jag vill bli frisk, så blir bara att se film tills min man kommer för att pyssla om mig, undrar hur mitt liv skulle se ut utan honom? inte så bra antar jag!

Idag när jag satt på bussfittan på väg hem så lyssnade jag på a day to remember och OM vädret och låten väcker gamla minnen. För ett år sedan var jag i New york, och det betyder att det var mer än ett år sedan jag och daniel började inleda något. Tiden har gått så sjukt fort och jag kan ärligt från hjärtat säga att jag vill dela min framtid med honom, vi får hoppas att min önskan går i uppfyllelse. Det jag tänkte främst på när jag satt på bussen var hur jävla kul jag, daniel, denise och simon hade. Alltså jag kan sakna det, det kan jag verkligen göra. Vi 4 gjorde allt tillsammans och då menar jag verkligen allt.. Och jag tycker det är så tråkigt att det aldrig mer kommer kunna bli som då. Men man får hoppas på att denna vår blir lika bra som förra, för det var helt ärligt min bästa vår någonsin hade så otroligt kul.  

Saknar många människor, men är väl alltid så att vissa människor kommer och går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0