31/3

Helgen var helt underbar.
 Jag och Daniel var först i tunapark i fredags och shoppade lite, dock så fanns det inte så mycket som föll mig i smaken.  På lördagen åkte vi dock till Örebro för att checka in deras utbud, det fanns en hel del och blev en massa fina inköp till våra garderober. Men som om det var nog? på söndag åkte vi in till stan här hemma och där hittade jag också lite fint till min garderob. Efter vi varit på stan åkte vi ut till Sanna och fikade, det var cosy.

Den här veckan har i stort sätt sett ut som förra, först jobb sedan hem till Denise och sedan är vi duktiga och sen mot kvällen så plockar Daniel upp mig efter sitt jobb. Kan man ha en bättre vecka än så? knappast.

Igår kväll kände jag mig väldigt krasslig med hosta, förkylning och feber. Men jag tänkte att jag skulle orka gå till jobbet iaf, men efter en sömnlös natt så gick det inte. Jag har en hemsk hosta, feber och en hemsk förkylning. Så idag ligger jag bara nere i soffan med lillasyrran som också är hemma, vi kikar på Arn. 
Daniel slutar tidigare idag eftersom han är hemma i västerås och jobbar, jag längtar redan tills han kommer så vi kan mysa. Han tog så bra hand om mig igår och han sa att han skulle göra desamma när han kom efter jobbet idag så det kommer bli kanon.

En sak är jag helt säker på och det är att min man är världens finaste människa så god rakt igenom. Nu när jag haft honom så skulle jag aldrig kunna tänka mig att behöva vara utan honom? Men framtiden ser så ljus ut och jag kan inte tro något annat än att det kommer vara han och jag livet ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0