31/3

Läste nyss en liten wannabe emo blogg.

Och det som roade mig mest var att hon predikar om att man inte ska snacka om folk man inte känner? Men känner du kanske mig? Nej inte direkt DUBBELMORAL. Stå upp för dig själv "lilla" du. Gillaru utåtstående munn? årets fetaste ögonbryn och förmodligen sveriges största näsa? Nej vet du? Då har jag hellre en hög panna. För du var helt seriöst något av det fulaste jag sett.

Och helt seriöst det som gjorde mig mest chockad var att en mamma som måste närma sig 50 år sitter och skrattar åt ett "bråk" mellan några ungdomar? Allvarlligt hur gammal är du? Väx upp och lägg ner tiden på något man gör i din ålder.

Måste verkligen svida att han valde mig 100 gånger om va?  

It's on sweeties.

Daniel hälsar glatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0