2/3

Tisdag idag och jag håller på att bli sjuk. Har ont i halsen och kroppen plus att jag är förkyld och har ingen apptit överhuvudtaget (vilket även kan ses som possitivt). Trots att jag inte känner mig helt kry så ska jag ändå pallra mig till jobbet imorgon iaf som det ser ut nu. Just nu ligger jag hemma hos Daniel och vi ska se på lite tv och så nu, vet dock inte om vi sover här eller hos mig idag. Har även kollat runt efter lite nya kläder och skor inför sommaren, hade tänkt beställa imorgon när jag tänkt ut lite sommaroutfits.

Efter jobbet idag så umgicks jag med lillasyrran vi såg film och hade det mysigt. Jag älskar att umgås med min familj finns det något bättre än att få umgås med människor man älskar? Knappast!

EN sista fråga är varför alla radiokanaler alltid är så efter med all musik? Alltså det dem spelar har man redan själv lyssnat sönder. Som till exempel med The xx jag och daniel lyssnade alltid på dem i höstas. Kan dem inte börja lite tidigare? The xx får mig dock att tänka på den lilla söta seaten, jag saknar den faktiskt haha..  

Signe & Daniel as good as it can be.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0