2/3

Daniel håller på och fyller ett varmt och skönt bad som vi ska läggas oss i om en stund, mysigt. Jag kunde knappast vara lyckligare än vad jag är allt i mitt liv går som smort. Jag saknar verkligen ingenting jag har mer än man kan begära.

Jag har fortfarande inte släppt hundplanerna, det kan hända att jag hämtar hem en liten lurvig sak i augusti för det är då jag känner att jag har tiden som en valp faktiskt kräver. Men som sagt inget är bestämt det är som sagt ett stort beslut som man inte fattar över bara en dag. Jag vill kunna umgås med min hund vill inte lämna den för mycket hemma själv. Visserligen så har den ju både lotus och frasse som sällskap men iaf. Det återstår att se, men jag vet vad jag vill iaf.

Visste ni att fettma är farligare än rökning?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0