21/3

Daniel släppte nyss av mig så nu är jag hemma. Han skulle åka och hämta lite saker hos roffe tills i morgon då han börjar jobba i stockholm. Kul att han kommer vara borta mellan 5.00 - 19.00 så det blir inte mycket vi ses inte. Men jag är glad för han och jag vet att det kommer gå bra. Vi får helt enkelt ses när han kommer hem för sova tillsammans varje natt är något vi kommer göra iaf. Han är ju även ledig på fredag, lördag och söndag så då har vi ju massa tid att göra saker tillsammans.

Just nu ligger jag och tittar på the hills weekend break, great. Man blir helt fucking jävla stuck! Jag borde egentligen göra mig i ordning eftersom Daniel snart plockar upp mig igen och då ska vi ner på stan en snabbis. Sedan ser det ut som att det blir mys hela kvällen, nice.

Imorgon fyller lillasyrran 13 år helt sjukt hur fort åren har gått känns som att det var nyss hon fyllde 4 förfan. Men jaja.. Hon kommer iaf få grymma presenter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0