21/3

Detta blir nog mitt sista blogginlägg denna dag. Som ni förmodligen vet så är jag inte direkt beyonce's största fan. Och som ni säker också vet så sägs det att beyoncé snodde Kelly clarksons låt. Dem har båda gjorde nya låtar som nästan på pricken låter lika, då menar jag beyonce's halo och kellys already gone. Ni kan ju söka på youtube och höra efter själva.

Daniel bad mig iaf söka på låtarna för en liten stund sen för han hört på radion om det och han ville att jag skulle få höra hur sjukt lika dem lät. Så när jag lyssnat på dem så förstod jag ju vad han menade dem är lika och det kan ingen neka. Dem på radion hade även sagt att det var beyoncé som hade kopierat och inte kelly det var tydligen något med vem som hade spelat in först eller något vettefan.
Men sen fick jag syn på något ännu värre och det är att Beyonce är en äcklig liten copycat. Hon har tydligen copat allt hon gjort. Alltså förstå hon har blivit känd på att copa andra? Usch tycker det är sjukt hemskt. Hon är smuts under min sko helt seriös. En jävla tjockis med cellulite ass.

Kolla klippen om ni inte tror det jag säger, är ledsen men så är fallet alla Beyoncé fan. Men som sagt beyoncé verkar ju vara lite halvt utvecklingstörd men njut av klippen för det gjorde jag. Man försöker fan inte copa en legend som till exempel michael jackson hon är ju bara pisam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0