21/3

jahapp då var snart helgen över och ja det känns förjävligt. Jag vill spola tillbaka tiden till i fredags då man hade hela helgen framför sig. Men ikväll så får jag och Daniel göra det bästa av situationen och ha en helt fucking great kväll.

Justja inatt såg jag och Daniel på instängd 2 och den var faktiskt bra. Uppföljare brukar ju ofta vara sämre speciellt när det gäller skräckfilmer. Men den var faktiskt bra, lite komisk på vissa ställen men annars jättebra.

Nu ska vi laga lite middag och sedan så hoppas jag att vi kan lägga oss i sängen och mysa lite. Är på ett riktigt goshumör, men det är väl en självklarhet när man har en så söt man som jag.

Tack å hej, kanske hörs igen senare annars får ni ha en mysig söndagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0