19/3

Åkte hem direkt från jobbet idag och sedan dess har jag inte gjort ett piss. Har spenderat dagen framför datorn och tvn skönt? EH ja! Dock känner jag mig helt lam och det är ju mindre skönt.
Jag skulle städat rummet och rensat mina garderober som just nu ser mer ut som ett bombnedslag. Men tror ni jag har orkat det? Nej knappast för när jag väl satt mig vid datorn så är jag fast. Men jag lovar att jag ska ta tag i det nu om typ 10 min eller så. Vore så skönt att ha det gjort till Daniel kommer.

Jag vet inte vad kvällen bjuder på men det återstår att se. Ska iaf mysa med Daniel men vad vi hittar på har jag ingen aning om. 

Jag tror även att mina grannar har spunk på mig nu medtanke på hur högt musiken dunkar ur högtalarna. Men om dem störs får dem komma och säga till så jag vet att jag måste sänka.  

Nej nu ska jag ta tag i lite städning, tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0