17/3

Fikade ju med Frida och Joanna igår och det blev lyckat, bjöds på massa skratt. Efter vi suttit ett bra tag på gränden så åkte vi till hälla för att umgås lite med Joanna eftersom hon började jobba 4. Madde hängde även på ditut. Alltså skrattkramperna i magen efter vi pratat om alla sjuka minnen vi har tillsammans. Efter vi suttit där ett bra tag så skjutsade Frida mig hem till Daniel och det blev mys hela kvällen.

Idag åkte jag till Denise direkt efter jobbet eller ja vi catcha upp på stan. Vi gick och käkade och sedan så kollade vi lite i affärer. Denise är ju lite one of a kind som sagt, hon började spenderade en massa pengar inne på akademi bokhandeln? Ja jag vet låter sjukt men hon skulle tydligen ha fina block och kalendrar. Men bland kan jag inte låta bli att undra vad hon får allt ifrån?
Efter vi snurrat runt lite på stan så gick vi hem till henne där vi kikade lite på hennes nya mobil och sen gjorde vi inget speciellt eller jo självklart så pratade vi eftersom våra munnar går i ett jämt.

Nu är jag med Daniel och det blir mys all night long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0