15/3

Dagen har jag spenderat med joanna. Tog mig dit någon gång efter jobbet och sedan så har vi suttit och pratat. Tog även en tur ner på stan där vi åt lunch och pratade ännu mer. Jag tycker om dig tjejen very much much.

Nu ska jag mysa med Daniel resten av kvällen och det kommer bli great! Han är söt min man.

Imorgon så ska jag fika med Frida och Joanna så det kommer bli en bra dag. Drar till joanna efter jobbet och sedan plockar frida upp oss och då åker vi oss ner på stan. Jag ska även försöka shoppa lite, eftersom jag börjar få riktig shopping abstinens. Jag såg sjukt mycket fint idag men vi får se vad pengarna räcker till.

Hörs i morgon eller något tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0