14/3

Resten av kvällen igår blev lyckad, vi kollade på Big brother från 2006 och mös. Jag hoppas verkligen att big brother kommer tillbaka för det är sjukt underhållande..

Idag vet jag inte riktigt vad jag och Daniel ska hitta på vi har legat och kikat lite på tv och så fram till nu. Men något ska vi väl göra, gäller bara att ta sig i kragen.

Imorgon är det jobb igen som varje vecka, men det är bara att kämpa på som sagt. Man måste ju helt enkelt jobba så det är så livet kommer se ut många år till.

Jag har även funderat lite på framtiden och som det ser ut nu så utbildar jag mig till frisör, gäller bara att hitta en bra privat utbildning. Men ja som sagt jag har även varit inne på polisyrket, kanske blir det de? Jag vet faktiskt inte till 100 % än. Men sen kan jag känna poliser har ju rätt pissig lön och vem vill ha de? Men det visar sig nog med tiden vad jag väljer. Har ju gått rätt gymnasieutbildning för att bli polis, poliserna som var och pratade sa iaf
det..

Jag ticker micket micket om dig min vän, hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0