14/3

Imorgon är det måndag vilket betyder ny vecka. Denna måndagen kommer dock bli lite speciell eftersom jag från och med imorgon ska ändra min livstil helt och hållet. Den här gången tänker jag inte vika mig, det har ju gått förut? så varför skulle det inte gå nu? Jag gör i stort sätt vad som helst för att nå mina mål i livet och denna sak är just en sån sak som jag skulle kunna offra det mesta för. Jag kan inte göra mer än att hoppas att jag om några månader har nått mitt mål och är lyckligare än någonsin. Just nu är det de enda som jag saknar i livet! 

Ni förstår säkert vad det är jag ska göra och ni andra som inte förstått får helt enkelt sitta och spåna för jag kommer inte skriva ut det här i bloggen.

Nu ska jag mysa med mitt nikotin (daniel) tack å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0