12/3

Jag och Daniel har myskväll ikväll, och den har börjat riktigt bra. Först drog vi och handlade och sedan så lagade vi mat blev tacos det är ju liksom våran fredags mat. Filli och hennes kompis Klara är också här så dem hjälpte till lite dem med. Nu ska tydligen Daniel överraska mig och han håller till i badrummet så undra vad det kan vara för överraskning ett bad kanske med levande ljus och mys? Man kan ju hoppas för det är precis vad jag behöver just nu.. Nej nu sitter han här och pussar upp min nacke och säger att jag ska följa med honom in i badrummet.

Ikväll ska vi se Titanic vilket kommer göra våran kärlekskväll spikad.


Bilden är snart 1år gammal, hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0