9/1

Fredag; Vaknade runt 13.00 åkte då och träffade joanna och pratade ut om lite saker som hänt och så. Känns bra nu och var kul att träffa henne igen.
Sedan drog jag och Emilie till gymmet, Emilie solade och jag gymmade. Gick bra och jag spenderade tiden på rullbandet och förbrännde en massa kalorier. Efter gymmet drog jag och Daniel hem till honom en stund sedan bar det av till maxi för jag skulle hitta någon mat att laga, och han köpte max sedan åkte vi hem till Emilie där vi åt och umgicks. Efter ett tag hos Emilie åkte vi hem till Daniel igen och la oss och mös med Nisse och sedan så såg vi även klart på säsong 2 av criminal minds!

Idag har jag bara latat mig förutom att jag tränat mage på daniels golv med hjälp av magdvdn jag har(en dvd med massa magövningar). Nu blir det att åka till gymmet för att göra av med dagens kalorier, tack tack!

Ikväll blir det mys med min man, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0