7/1

Hittade inte direkt någon ny träningsoutfit idag skulle mer kalla det för myskläder, men självklart går dem att träna i. Blev ett par tunna mjukisar och sedan en yankees tshirt och en mörkblå yankees tjocktröja med dragkedja. Jag är mer än nöjd.

Idag på gymmet så hade jag dock inte samma krafter som igår medtanke på det lilla jag fått i mig idag ( 2dl lättfil(jordgubb) och sedan en halvbanan. Men jag lyckades iaf bränna en massa kalorier trots att jag var seg. Efter gymmet så kom daniel och hämtade mig och emilie och vi åkte hem till henne och käkade tacos dock en lite nyttigare variant. Sedan umgick vi sen åkte jag och Daniel hem. Så nu sitter jag här i min nya tjocktröja och myser. 

Nu blir det massa mys till criminal minds med min man. Sedan är det dags att sova, jag är sjukt förkyld kan knappt andas för övrigt.

Längtar tills i morgon då det blir ännu en tur till gymmet, jag är taggad till tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0