6/7

Ja jag vet att det är den 7 idag men blev lättare att beskriva dagen med rätt datum, så nu får det vara fel rubrik.

Dagen spenderades med att jag och Daniel sov till ca 13.30 vi kände då att det var dags att gå upp. Då åt vi lunch vilket blev gulash soppa, gott. Sedan så tog vi ett bad och sedan körde han mig och Emilie till gymmet, tänk att man har en sån snäll pojkvän så att man får skjuts varje dag till gymmet inte alla som har det så bra! Sedan så spenderade jag och Emilie en timme på bandet jag både gick och joggade. Jag älskar löpbandet känns som om det är där man förbränner mest kalorier och det är ju bra eftersom jag inte är ett speciellt stort fan av just kalorier. Efter vi gymmat klart så hämtade Daniel oss och vi åkte då hem till Emilie där vi åt middag, jag och emilie åt sallad medans Daniel drog en donk.

Blir en vända till gymmet i morgon också, och jävlar vad det ska brännas kalorier. Jag är verkligen taggad till 1000 och nu känner jag att jag kommer nå mitt mål.

Nu ska jag krypa ner under täcket med min man och kika criminal minds och äta frukt, Godnatt och sov gott för det kommer jag göra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0