5/1

Idag blev det en paus från gymmet, känner att kroppen måste få vila och att jag även kanske ska sikta in mig på att bli frisk från denna hemska förkylning som jag gått och dragit på mig. Dagen har jag spenderat med Daniel vi har tagit det lugnt, försökt kurera båda två. Jag hatar att ha ont i halsen och jag hatar att vara förkyld allt blir så jobbigt då. Nyss var vi en sväng på ikea och kika lite, jag hittade ännu en new york tavla som jag bara måste ha, det tråkiga är att den inte får plats i mitt rum. Jag vill ju inte slänga mina tavlor jag redan har, men vi får se hur jag gör med den.

Jag och Daniel har även pratat resor idag och kommit fram till nya planer för 2010. Först nu i april-maj drar vi till london stannar där i en vecka eller kanske 5 dagar. Sedan i sommar så åker vi till grekland eller något liknande och är där i 1-2 veckor. Sedan i höst i typ oktober så drar vi till New york, jag bara måste dit har typ abstinens. Jag kan lova er att det inte finns något bättre resmål än New york den staden är mäktig och allt finns, i love new york. Sedan i januari 2011 så drar vi till typ kaliforninen eller något vi har bestämt oss för att vi inte vill till Thailand vi åker hellre till mauritius, Karifornien eller typ sydamerika. Sedan så vill jag även åka till Japan jag vet inte varför, jag är bara väldigt inne på det just nu men det får bli en senare resa.

(Som sagt detta är bara planer så allt kan förändras.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0