31/1

Skrev nyss ett blogginlägg men jag känner att jag skriver ett till.

Sitter i Daniels rum jag sitter vid min laptop och han vid sin stationära. Jag sitter och lyssnar på lite musik och tänker tillbaka på lite minnen.

Tänk att det snart är 1 år sedan jag och Daniel började inleda något. Det var typ den 18 februari eller något. Det började ju hursom helst med att jag följde med Denise när hon skulle träffa Simon och Daniel. Vi såg på film alla 4 eden lake tror jag bestämt att det var. Varken jag eller Daniel hade väl egentligen några avsikter att hålla på då? men vi kunde väl helt enkelt inte motstå varandra? haha! Jag menar är man en total match så är man väl det?

Efter första gången vi sågs så åkte jag iväg till New york och han till något ställe som jag inte vet vad det är. Jag minns när vi var hos Simon att Daniel hade en riktig ångest och att han verkligen inte ville åka dit han skulle, han ville hellre vara hemma han grät nästan eller det var inte långt ifrån.  Men hursom helst så åkte jag iaf till New york och när jag kom hem sågs vi igen, vi båda hade druckit och vi åkte då hem till simon. Och där spenderades natten. Och sedan dess så var vi av och på vi umgicks varje dag ingen av oss ville ha något seriöst utan bara ha en myskompis. Men känslorna bara växte och växte och den 24 april så tog vi förnuftet till fånga och det blev då vi. Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig varit lyckligare, vi hör ihop helt enkelt.

Det sjuka är att jag bara ser Daniel? I mitt tidigare förhållande så har jag ändå haft ögonen öppna för annat? även om det inte är det jag sagt till folk? men jag har väl alltid kollat på andra? Men med Daniel är saken helt annan jag känner mig inte lockad av andra killar överhuvudtaget. Jag har hittat min prince charming och det finns ingen kille som skulle passa mig bättre eller som skulle kunna göra mig lyckligare.

Jag tror att allt händer av en mening, även om man alltid säger att otrohet inte för mer sig något bra så gjorde det faktiskt det för oss denna gång eftersom vi blev lyckligare än någonsin:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0