3/1

Träningen gick riktigt bra idag och jag känner mig mer motiverad än vad jag gjort på länge. Jag och Emilie har pratat mycket om detta och vi är helt enkelt säkra på vad vi vill. Det kommer inte bli någon kort karriär för oss på gymmet utan vi ska fortsätta, vi ger oss aldrig. Jag älskar att träna, jag älskar att känna att fettet försvinner och jag längtar tills jag är på gymmet i morgon igen.. Jag älskar livet, kunde inte vara bättre.

Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på criminal minds med min man, vi är båda väldigt förkylda så vi ska ta hand om varandra och kurera ordentligt nu.

Och till sist, jag tycker det är så skönt att slippa dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0