29/1

Kom upp från badet för ett tag sen, blev ett mysigt kvälls/natt bad med min man. Daniel skrev nyss ett inlägg på sin blogg, så kände att jag kanske också borde slänga upp ett. Jag gillar hans blogg den är härlig!

Blev ju en solning tidigare ikväll så nu är man lite brunare iaf, efter det har jag och Daniel pratat om allt mellan himmel och jord gillar våra samtal, dem är mycket givande. Konstigt hur vi alltid kan tycka så lika och att vi alltid tar orden ur varandras munnar, vi passar varandra så bra. Vi har samma prioriteringar i ett förhållande,  vi behöver inte ljuga för varandra, vi respekterar varnadra, vi litar på varandra till 100%, vi kan kommunicera och vi vill inte ha den andra i koppel. Vilken total match va? :)

Vi vet i stort sätt allt om varandra, och då menar jag i stort sätt allt. Alla hemligheter och alla snuskiga historier från våra inte riktigt lika roliga tidigare liv.

Nu blir det massa mys och film med Daniel och Nisse så tack å hej.

Och sist men inte minst, PAYBACK IS A BITCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0