29/1

Fredagen börjar lida mot sitt slut och den övergår snart till lördag.

Fredagen har varit toppen den började med att jag och Daniel var på skatteverket för att jag skulle hämta en blankett sedan åkte vi hem till mig jag duschade och hämtade lite grejer. Sedan begav vi oss hem till Daniel där vi gjorde oss lite i ordning sedan blev det en vända ner på stan där jag inhandlade lite hemlisar inför Denise 20års dag vilket är den 10 februari. Min fantasi var ej på topp idag så får fantisera mer imorgon har ju iaf typ 2 veckor på mig, nästan iaf.
Efter stan åkte jag och Daniel hem till honom och han städade sitt rum och jag satt och spånade på Denise present vilket resulterade i en galen Signe. Sedan så åkte jag, Daniel och Filli till affärn och handlade lite, sedan blev det middag potatisgratäng och kött, love it!!

Resten av kvällen har jag och Daniel myst och sett på tv. Vi kom precis upp ur ett varmt bad också så nu är det dags att krypa ner under täcket och se massa american pie, wonderful! tack å hej.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0