28/1

Alltså allvarligt ska man skratta eller bara tycka synd om dig? Du är nog den mest patetiska människa jag någonsin stött på i mitt liv. Det är ditt eget fel att det är som det är för det är DU som inte vet hur man beter sig? Det är DU som har försatt dig i denna sits. Det är INTE jag. Allt jag känner för dig är bara usch, du har verkligen inget, en sjukt dålig insida, vilket märks på hur du beter dig du måste typ vara socialt handikappad eller något sedan så har du en grymt ful utsida.. Det enda jag tycker om dig är synd, tänk att du den dagen då du  äntligen växer upp, du kommer då få sitta och titta tillbaka på allt fel och allt pinsamt du har gjort.

Så ursäkta för det negativa inlägget men herregud, vilken tönt.

Vaknade nyss upp brevid Daniel nu ska jag snart sätta på mig joggingkläderna och jogga hem, träning träning. Sedan vet jag inte vad som händer resten av dagen faktiskt eller jo självklart ska jag umgås med min man. Jag hoppas dock att mina smycken kommer men det skulle jag ju absolut inte tro, för bra för att vara sant. Tack å hej! 

Förresten, GE MIG SOMMAR OCH LONDON NU NU NU.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0