28/1

Springa ute när det snöar? var kanske inte den smartaste idén jag kommit på. Men när jag väl har bestämt mig för att göra något då gör jag det fullt ut. Sprang alltså hem från Daniel tog en liten omväg så vägen skulle bli längre, sedan så har jag spenderat dagen med att umgåtts med storasyster, trevligt. Hon berättade dock något som jag tycker både är tråkigt och kul, och det är att hon förmodligen flyttar tillbaka till New york i april, tråkigt för mig men självklart kul för henne. Jag kan ju dock komma och hälsa på hur mycket jag vill så det är ju kul. Fast hade ju självklart hellre haft henne hemma här i västerås iaf i Sverige inte på andra sidan jorden men tur iaf att det finns flygplan.

Nu ska jag och Daniel åka till glada oxen och möta upp Emilie för att sola. Tur att man har hyffsat bra pigment säger jag bara:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0