27/1

Onsdag idag det betyder att det är nära till fredag och helg. Även fast jag är ledig hela veckorna så ser jag alltid framemot helg, det är nice. Ligger i sängen med datorn i knäet har kollat runt efter lite saker till alla hjärtans dag usch vad jag hatar den dagen, eller nej hata är ett starkt ord men jag och Daniel firar ju våran första alla hjärtans dag iår så den måste ju bli speciell. Men vi får helt enkelt se vad vi gör och befinner oss den dagen det vet man aldrig.

Daniel jobbar ju som sagt idag och likaså alla mina vänner så har legat hemma i sängen idag och bara latat mig nu ska jag ut och springa i snön och sedan blir det en tur till gymmet ikväll när emilie slutar.

Kan inte heller bestämma mig om jag vill kicka utgång på fredag eller inte, vore riktigt kul. Men jag vet inte till 100 än. Vore ju även mysigt att ligga hemma med Daniel och ha en riktig myskväll. Vi får helt enkelt se hur det blir.


Nu ska jag fixa med lite kläder, tack å hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0