26/1

Har inte direkt blivit något inlägg idag förutom det jag som hastigast skrev i morse. Menmen, nu är klockan iaf 23.55 och jag och Daniel ska slå på criminal minds. Han ska upp och jobba med sin pappa imorgon så blir inte många avsnitt vi hinner med. Men 1 eller 2 ska vi nog se till att hinna.

Dagen har vi som varje dag spenderat tillsammans, då man mår som bäst. Runt klockan 5 tog vi en promenad från mig till Daniel där vi skulle låna volvon och åka och göra lite ärenden.

Sen har vi inte hunnit så mycket mer denna dag. Är det bara jag som tycker att dagarna går så otroligt fort man hinner knappt blinka och så är dem över.
Imorgon ska jag iaf ta vara på hela dagen ska gå upp tidigt, gå ut och springa eftersom min rygg är bra nu, sen ska jag se om jag hittar någon ledig vän att ta en fika med och sedan så ska jag mysa med Daniel, sola och förmodligen blir det även en tur till gymmet.

Har dessutom beställt väldigt snygga smycken så får se när dem dyker upp i brevlådan, love it! Nu är jag på jakt efter en rutig oversize skjorta, visst har jag sett att det finns en massa men inte just en sån jag är ute efter, vi får se om jag hittar den perfekta eller inte men jag är inte den som ger upp i första taget. Ser jag något jag vill ha så skaffar jag mig det. 

/ Kunde inte vara lyckligare. 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0