25/1

Vakna nyss brevid min stjärna och vi håller på att vänta på att badet ska vara fyllt. Sedan blir det att göra sig i ordning och sedan bege sig mot stan och kika om affärerna har något att erbjuda. Sedan blir det träning trots min rygg. Igår fick jag plötsligt ont i ryggen och skönt är det inte direkt. Men Daniel gav mig massage hela kvällen igår och det är glad jag för, det blev iaf bättre för stunden. Jag minns vad jag tänkte innan jag somna och det var hoppas det är borta när jag vaknar imorgon men nej? Jag är sjukt irriterad hatar att ha ont.

Igår kväll städade jag även min garderob och mitt rum så nu är det jätte fint, men jag kan inte ta all ära själv eftersom Daniel fick ta över tillslut när jag inte orkade stå längre pga ryggen. Men det blev så fint så!

Nu är bubbelbadet fyllt så nu blir det att krypa i, tack å hej!

Och jag citerar Daniel, är brunt verkligen vitt? haha vilka goda skratt man har fått de 2 senaste dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0