25/1

Nu har jag äntligen fått ordning på allt i mitt rum. Har rensat mina garderober så nu blev jag av med lite skit och sedan så har min man även städat upp i mitt rum så nu är allt så fint så fint.  Nu ligger vi i sängen i väntan på paradise hotel, can't wait!

Vi kom tillslut ner på stan idag iaf, jag köpte lite småplock så jag kan piffa upp lite klädesplagg som bara hänger i min garderob och inte används. Jag har även insett att jag inhandlat en massa nya kläder, så det slänger jag upp en bild på i morgon tror jag, kanske ikväll om det finns tid till det..

Jag har iaf världens bästa man, man kan inte bli lyckligare. Vi låg och pratade häromdagen hur lyckliga vi gör varandra, och det är så konstigt att vi känner precis likadant vi tar alltid orden ur munnen på varandra. Vi är mycket glada över att vi äntligen får känna på vad riktig kärlek är, den är underbaar!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0