25/1

Sega som jag och Daniel är så har vi inte kommit iväg till stan än. Allt tar så lång tid för oss, vi hittar alltid på en massa annat att göra innan vi gör det som vi tänkt från början. Men nu har jag tagit mig i kragen och är snart klar att bege mig ner på stan och Daniel som är kille är ju som redan klar direkt när han går upp ur badet. Skönt att vara kille gällande dessa saker. Fast tråkigt att aldrig få sminka sig eller fixa och trixa med håret som vi tjejer kan.

Jag har även förmodligen inflammation i mina muskler så får ta det lugnt med träningen idag iaf, så får vi se hur det känns i morgon jag ska dock ut och promenera idag, så det får bli dagens träning. Jag har även satt upp en regel och det är att jag vägrar att visa mig i exempelvis bikini förrän jag har nått mitt mål och så är det bara. Usch har sett så många skräckexempel på senaste tiden så nästan ögonen ploppar ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0