23/1

Blev hälla idag med mamma,kajsa och daniel. Fick ett par nya springskor som jag var på jakt efter denna dag. Jag har ju börjat jogga ute nu trots kylan men vad gör man inte för att nå sitt mål. Så nu är det både gym och jogging som gäller. Skippar rullbandet framöver jag gillar mer att springa ute känns mycket fräschare. Jag har ju alltid gillat att springa ute, alltså jogga är det bästa som finns.

Ikväll blir det iaf mys med Daniel vi ska laga middag och sedan se på massa film och sedan blir det självklart ett bad. En film jag kan tipsa alla om är självklart sommaren med Göran jag och Daniel såg den i onsdags och seriöst det är en av mina favoriter, GO göran!

Nu ska jag fixa lite med mina kläder och mitt rum eller så blir det att jag bara lägger mig ner i soffan och dör ett tag tills Daniel plockar upp mig igen då vi ska handla till middagen. Frågan är bara vad vi ska laga denna kväll? Vi brukar ju laga en massa goda maträtter i veckorna så vi kan helt enkelt våran grej.

Btw läs min mans blogg, jag skrattar varje gång han uppdaterar. Jag vet ju alltid vilka människor det är han syftar på och jag får ju höra en massa ocensurerade ord. Men om jag ska vara ärlig så trodde jag inte att man kunde hata en person så mycket som han gör. Men jag kan som sagt förstå honom till 100 % denna människa är ju faktiskt tragisk.

http://craponlycrap.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0