23/1

Fridaynight and i'm in love.

Myser med Daniel, vi har precis kollat igenom HM katalogen för sisådär 20onde gången, och visst har man väl beställt lite saker från hemsidan men det jag beställt får ni se när jag får paketet i början av mars, jag vet att det är långt kvar men that's life.

Har även fått jobb under dessa dagar/veckor jag inte bloggat, blir jobb på ett servicehus halvtid fram till den 31/7 men det får jag nöja mig med så länge.

London närmar sig nu också för jag fick ju resan, boende och mat i present när jag fyllde 19 så nu när jag skaffat jobb så är det lättare att spara massor av fickpengar. Daniel och jag har iaf bestämt att vi förmodligen åker dit i slutet av april eller i slutet av maj.

Har även självklart tränat en massor under de dagar eller ja veckor jag inte bloggat.. Jag älskar mitt nya sunda liv och bättre ska det bli nu när jag börjar jobba.

Kom även på att jag inte lagt in några bilder från nyår så göre nu sisådär 3 veckor försent. Men som sagt bättre sent än aldrig. Sen efter det blir det att lägga sig under täcket med min man och se på criminal minds och det börjar lida mot sitt slut nu snart är vi inne på sista säsongen.. buhu.

(För er som inte fattar det så kan man trycka på bilderna så att dem blir större)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0